من و يكي
من و يكي
   27


ديروز نهايت فعاليت من بود.

9صبح ازخونه رفتم بيرون 8ونيم شب اومدم   خداييش تاحالا انقدر ول نبودم

راستي ديروز يه همايشي داشت گزينه دو كه مجريش علي ضيا بود تومشهد رفتيم يه ذره خنديديم  جاتون خالي

دفعه ي اول بود ازنزديك مي ديدمش  جدا قدش بلنده ها...

واما بدبختيه من اينه كه فردابايد برم كارنامه ي نهاييمو بگيرم

دعاكنين اعتراضايي كه كردم اثر كرده باشه...



نظرات شما عزیزان:

رزیتا
ساعت10:04---27 خرداد 1392
سلام خوبی؟ وبلاگ خوشچلی داری میسی ازت میای به منم سر بزنی؟ این گل واسه تو


__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, توسط sanaz
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.